blondehair.blogg.se

Lördag morgon

Publicerad 2014-07-26 08:35:14 i Allmänt,

Godmorgon!
Ligger just nu i sängen och har sett klart på förra veckans Kardashian avsnitt, vaknade med andra ord väldigt tidigt imorse. Planen för dagen är att nu gå upp och äta frukost, yoghurt och massa färska jordgubbar, för att sedan masa mig ut till stallet. Ridning och fix av allt står på schemat. Ikväll ska jag och Victoria till Bar Himmel och äta lite middag. Har faktiskt inte varit där än i år så det är verkligen på tiden. Dock skulle mamma och pappa ut så måste ta kvällsinsläppet av hästen vid 10.. kul, jättekul. 
Igårkväll, innan insläppet, var jag hos Linda några timmar. Vi snackade igenom det vi missat i varandras liv de senaste 5 dagarna, vilket var ganska mycket. Älskar att bara ligga och prata med henne. Så avslappnat och mysigt!
 
Tänkte försöka visa lite vad jag fick hem på posten för några dagar sedan under dagen. Men det fixar jag efter första omgången av stallet.

Hörs senare!

Förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela