blondehair.blogg.se

Klänningsproblem inför bröllop

Publicerad 2014-07-02 15:17:00 i Allmänt, Mode,

I slutet av september gifter sig min kusin (den första av alla mina kusiner som gifter sig). Jag har såklart redan börjat fundera på vilken klänning jag ska ha haha. När jag hade min studentbal förra året så sa jag att jag ska ha min balklänning på nästa bröllop jag går på. Dock är mitt problem att jag inte tycker man kan ha en ljusrosa klänning i slutet av september, för det känns för somrigt. Givetvis har jag börjat titta runt lite på nätet och hittade en annan superfin, men den var också ljusrosa. Kanske är det bara jag som tänker så himla mycket på sånt och så lång tid i förväg.. Det skulle vara lättare klädsel också (kavaj tror jag)  så en kort klänning går ju också bra. Himla svårt det här..
#tjejproblem
 
 Jag ser verkligen jätteliten ut (ansiktet - åldersmässigt) på denna bilden..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela