blondehair.blogg.se

I bilen

Publicerad 2014-07-17 07:53:09 i Allmänt,

Hej!
Tror jag har missat att säga att jag har börjat jobba nu igen efter USA resan. Första jobbpasset gjorde jag igår och det var nice. Kul människor jobbar nu och då blir allt så mycket roligare. 
Kvällarna består av stallhäng, måste ju både fodra och promenera vid 7 och fixa insläppet senare. Eller det är ju min ponny så inte så konstigt egentligen. Igår fick jag hem en kjol och idag hoppas jag den andra kjolen kommer, slänger upp bilder på det någon dag. Men har ju iallafall förberett så det kommer upp ett USA inlägg varje dag när jag jobbar så bli inte för ledsna att bloggen skulle stå tom haha. Nu ska jag snacka med pappa som kör!
Hörs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela