blondehair.blogg.se

Hemmafru?

Publicerad 2014-07-15 13:22:42 i Allmänt,

Hej på er!
Snart ska jag ut till stallet för tredje gången idag. Hon står ju i liten hage själv (de andra i beteshagen brevid) så jag o mamma måste ut till stallet 5 gånger / dag och fodra, sköta in- och utsläpp osv. Jag tänke ta cykeln ut denna gången och innan hon får mat går vi en halvtimma typ med en podd i öronen tänkte jag. På hemvägen ska jag passera och plocka lite färska hallon tror jag. Mamma sa igår att det hade kommit jättemycket hallon på ett ställe så det blir nog bra. Jag sitter just nu framför tvn och har ätit en omelett, jag glömde dock ha i vätska i så den blev lite för fast, men ganska god trots det. Nu piper tvättmaskinen så det är dags att tömma den igen. Jag skulle bli en utmärkt hemmafru tror jag. Funderar på om jag även ska ha middagen klar när mamma kommer hem och göra henne glad. 
I eftermiddag blir det även pw med Linda och snacka ihop det vi missat medan jag var i USA. Igår tog jag och Linn en sushilunch. Älskar att få umgås med mina fina bästisar :)
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela