blondehair.blogg.se

Hemma

Publicerad 2014-07-21 20:23:08 i Allmänt,

Hej!
Nu är jag precis nyduschad efter ett par timmar i stallet. Satt på henne för första gången på en månad idag. Skrittarbetade henne en stund i paddocken, vilket gick ganska bra. Hon var lite stark och störde sig på flugorna men övrigt mjuk och fin. Jag tror att jag slipper kvällsfodringen idag. Mamma pratade om att hon skulle ta det passet så hoppas på det. Hon och pappa har vart på en lägenhetsvisning nu förövrigt (!). Jag blir galna på mina föräldrar, vi har två hus och det är ett för mycke enligt mig.. mina föräldrar säger dock att de bara kollar på det för skoj skull. Jo, men visst.. igår kollade de på en hustomt. Suck, medelålderskris.se??
Imorgon har jag ett hektiskt schema som bara kommer innehålla häst och jobb, men mer om det imorgon.
Nu tänkte jag fixa lite mer tidsinställda inlägg från när vi var i USA samt kolla på lite garderobsinredning.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela