blondehair.blogg.se

Havshäng med bästi

Publicerad 2014-07-20 00:19:16 i Allmänt,

Hej!
Har precis kommit hem efter en super mysig kväll med Linda vid havet. Jag slutade 21 idag istället för 22 så då åkte jag raka vägen till stallet och tog in ponnyn innan jag åkte upp och hämtade Linda. Vi satt vid havet några timmar och åt jordgubbar, melon och snackade om livet, en riktigt mysig kväll!
Imorgon (idag) tar mamma ponnyn på morgonen så jag slipper utsläppet. Har dock andra fordringen samt ska då promenera henne. Efter det skulle vi köpa med oss sallad och åka och bada och på kvällen blir det middag någonstans med Linn och Maria samt ett kvälls insläpp i stallet antar jag. Har en riktigt mysig dag att se fram emot, så nu önskar jag er alla en god natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela