blondehair.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2014-07-19 09:25:36 i Allmänt,

Hej!
Ligger i sängen efter att precis ha ätit frukost. Första gången på hela sommaren jag typ vaknar vid 9, så skönt. Uppdaterade inget igår för var hemma från stallet strax efter 8 från veterinären (som förövrigt gick bra, så jag är superglad för det) och sedan tog jag insläppet vid halv 10 för att mamma skulle ta morgonen idag hehe. Nu tänkte jag surfa på lite kläder (att jag aldrig blir "mätt" på det?..) och om lite mindre än en timma ska jag till stallet. En promenad i det fina vädret med lite go musik och med min bättre halva. Klockan 14 börjar jag jobbet och slutar 22. Med andra ord hinner jag inte med något kompishäng idag heller tyvärr. Antagligen åker jag till stallet direkt efter mitt jobbpass också och tar in henne om mamma inte fixar det. Men jag jobbar ju hemifrån så det är sjukt skönt, kan ju liksom se på tv samtidigt om jag vill ;)
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela