blondehair.blogg.se

Bra appar - topp 5

Publicerad 2014-07-03 11:27:00 i Allmänt,

I dagsläget har i princip alla en smartphone. Jag använder mig utav en Iphone 5 och jag skulle aldrig klara mig utan Apple. Jag tycker helt klart det är de bästa produkterna på så väl dator som padda, telefon och tv-system. 
Jag tänkte tipsa er om mina topp 5 appar som jag har laddat ner från Appstore och som jag inte klarar mig utan:
 
1. Instagram De allra flesta vet nog vad Instagram är, en fotoapp där man laddar upp bilder och ser andras bilder kort och gott. Superkul app, för en bild säger ju mer en tusen ord.
 
2. BankID Att slippa logga in med sin bankdosa är guld värd. Denna app synkar direkt med datorn, supersmidigt!
 
3. Översätt (Google Translate) Efter att ha läst hela våren på engelska på högskolan kan jag säga att denna appen har räddat mig. Fungerar snabbt och bra. Man behöver inte bara skriva orden utan kan säga dom om man inte riktigt vet hur det stavas så översätter den. Dock så är talfunktionen inte helt hundra alltid hehe..
 
4. tv.nu Att få upp hela den aktuella tv-tablån i ett flöde är mycket lättare än att bläddra kanal för kanal på tvn.
 
5. Västtrafik Enkelt och bra att kunna få upp buss och tågtider snabbt i mobilen. Jag gillar också att det står om det är i tid/tidigt/sent, ibland stämmer just den funktionen dock inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela