blondehair.blogg.se

Back in business

Publicerad 2014-07-18 07:23:57 i Allmänt,

Hej! 
Sitter i bilen påväg till jobbet idag igen. Det är fredag vilket är skönt, dock jobbar jag 8h imorgon med. Fast det är hemifrån så det är hundra gånger bättre. Efter jobbet idag blir det stressigt, ska nämligen till veterinären med N. Jag är egentligen inte alls orolig då det är ett "återbesök" men bara för att jag inte är orolig så känns det som jag inte kommer få sätta igång henne.. 
Igår gjorde jag en väldigt exited sak som jag är så glad för, men det får ni veta om några veckor typ. Förövrigt så borde min kjol komma idag, jag har sallad till lunch som vanligt och solen skiner mestadels. Bra fredag med andra ord!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela