blondehair.blogg.se

3 mode dissar

Publicerad 2014-07-09 15:22:00 i Allmänt, Mode,

Det finns tre grejer (bl.a.)  jag verkligen inte tycker är snyggt. Det är många som har det och antagligen tycker dom att det är snyggt. Jag vet att det garanterat inte är folk som tycker allt jag har på mig är snyggt heller, och det är det som är så bra och roligt med stil och smak. Att man tycker olika. 
 
1. Den långa capen. Det är väldigt många som har en sådan nu, det är jag medveten om. Men jag tycker verkligen inte att det är snyggt. Men jag har också svårt med långa cardigans osv. också.
 
2. De vita (och svarta) "tantlegginsen". Många har de här tygaktiga legginsen under klänningar och tunikor. De slutar vid fotknölarna typ (oftast, ibland kortare med spets också..) och jag tror egentligen det är för att dölja ådror och liknande på sina ben. Nej, ha tunna strumpbyxor eller var barbent!
 
3. Boho-stilen. Den är väääldigt populär nu och det är inte min grej alls. Tycker det känns alldeles för hippie. Några få lyckas dock få till stilen riktigt snyggt.
 
Bild från nelly.com. Tycker verkligen inte det är snyggt, tyvärr.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela