blondehair.blogg.se

Woop woop

Publicerad 2014-01-23 11:56:11 i Allmänt,

Godmogon!
Dagen har börjat med massa Kardashian tittande, så skönt. Nu precis gjorde jag även en order på ett par skor som jag velat ha såå länge. Har lagt upp flera bilder på dessa i "wantie" collage och har ett par andra från samma märke, dock inte samma modell. Säger bara heels och jag tror ni förstår ;) Är iallafall sjukt excited haha. Nu ska jag iallafall ta och sätta på ett ägg och äta två knäckemackor med ägg och avokado på till lunch och medan ägget kokar ska jag gå ut med hunden. Tänke plugga lite innan jag tar bilen ut till stallet sen. Har fått hem lite nytt smink från MakeUpStore på posten i och med en tidninsprenumeration jag startade så tänkte visa er det sen. Det kanske låter som jag startar prenumerationer hela tiden, men jag hade bara två innan, Glossybox och Mary Kay mascara men har sagt upp båda. Visst är det ansvarsfullt att inte bara låta det ticka på?!
 
Nu har jag lite saker att ta tag i, vi hörs!
Ledtråd, från min garderob..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela