blondehair.blogg.se

Världens snällaste syster

Publicerad 2014-01-19 10:15:29 i Allmänt,

Hej!
Gårdagskvällen var jättemysig. Jag var hemma hos Linda och vi såg på film, pratade och åt grönsaker. Vid midnatt åkte jag hem och då hade precis snöflingor börjat falla. Strax innan halv tre vaknade jag av att mobilen ringde. Jag hade erbjudit min bror och vår granne skjuts hem från krogen, vilket jag vid den stunden ångrade extremt mycket. Min bror sa medan jag mumlade till han att det hade kommit massa snö och att jag skulle köra försiktigt. Och shit vad mycket snö det kommit, höll på att köra fast och bromsarna tog mycket sämre än vanligt. Min bror och hans kompis var iallafall glada så då kunde jag somna om med gott samvete.
 
Just nu jobbar jag, trots att det är hemifrån i sängen var det segt att vakna när klockan ringde. Men jag har trots allt världens bästa och roligaste jobb så jag ska inte klaga. Nu ska jag strax slänga ut en ny fråga till kunderna. Ska se om någon kan ta lite snöbilder sen. Kanske även kan göra en photoshoot med min häst imorgon?
 
Hörs sen!
Gammal bild, vad kort mitt hår var där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela