blondehair.blogg.se

Tenta vecka på ingång

Publicerad 2014-01-08 21:57:47 i Allmänt,

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, men bara så ni vet så kommer det bli sämre. Har ju dubbla tentor nästa vecka och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Imorgonkväll ska jag även catcha upp med Linn en liten stund och äta middag med Andreas. På fredag måste jag upp till skolan för en redovisning innan jag ska jobba. Några timmars plugg måste jag även på något mirakulöst sätt få in mellan skolan och jobbet.
Något som inte heller underlättar är att min medryttare har tre tentor nästa vecka, då kan jag ju inte besvära henne med Nobless också.. Vilket betyder att ponnyn måste motioneras alla dagar av mig också..?! 

Nu ska jag se på paradise hotell innan jag måste sova, för snart är det dax att gå upp igen innan nästa hektiska dag börjar. Ibland undrar jag hur jag orkar.. 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela