blondehair.blogg.se

Tävlingssugen

Publicerad 2014-01-07 19:36:31 i Allmänt,

Hejsan!
Förlåt för lite dålig uppdatering. Jag har ju två tentor nästa vecka så skulle säga att det är dit mina mesta timmar går. Sedan hinner jag även med min ponny och träffar lite vänner. Sedan är dygnen slut för länge sedan.
 
Just nu är jag, som jag redan sagt, galet tävlingssugen. Har bestämt att årets debut blir i februari (om jag inte hittar ngt bättre). Idag red jag igenom ett program (det jag kom ihåg i huvudet, red nog lite fel dock). Men Nobless fattade verkligen. Så fort jag började vända upp och göra uppridningar så blev hon taggad och kom ihåg det, kändes väldigt kul. Visst hon är inte lika stark och fin som när hon varit i toppform. Men hon måste ju byggas upp och då kan man lika gärna göra det på tävlingsbanan. Dessutom måste jag passa på sålänge det är inomhussäsong, hon går alltid 100 gånger bättre inomhus. Alla mina toppstarter har jag ridit i manege då hon inte blir lika ofukuserad m.m.
 
 Ser ut som vi är utomlands haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela