blondehair.blogg.se

Snön vräker ner

Publicerad 2014-01-27 22:29:00 i Allmänt,

Godkväll!
Just nu sitter jag och min bror och ser på Paradise Hotel. Dagen har flytit på, stallet bjöd på barbacka dressyr med podcast i örat. Jag hade ju mammas bil förut och därför var jag tvungen att åka och hämta henne, passerade då ICA och hämtade ut ett paket var innehåll kommer upp i ett tidsinställt iinlägg morgon. Passerade även HM och köpte ett par oversize sovtröjor, men det är ju inget att visa direkt. På kvällen firade vi pappa, han fyller ju år idag, grattis grattis! Så det blev en god tre-rätters as usual när någon fyller år. 
Ute vräker snön ner, det har kommit massor med snö och det ska tydligen fortsätta. Håller tummarna att tågen går som de ska imorgon. Får iallafall skjuts till tåget av min snälla pappa imorgonbitti. Att försöka tajma min buss med tåget imorgon lär vara omöjligt.
 
Hörs imon!
Nobless på en NH-kurs med mig 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela