blondehair.blogg.se

Sjuk..

Publicerad 2014-01-03 12:03:44 i Allmänt,

Hej!
Mitt mobilalarm ringde kvart i 10 idag så vid tio gick jag upp och satte mig och började plugga samtidigt som jag åt frukost. ja, jag ställer mitt alarm fastän jag är helt ledig.. Nu har jag precis pluggat klart och ska sätta på mig träningskläderna och gå ut på en powerwalk. Jag är dock sjuk, tror jag har feber och är snuvig och matt. Men en promenad fixar jag, är stallfri idag och imorgon då min medryttare tar henne så får passa på att röra på mig på annat sätt. Annars tänker jag inte göra många knop idag förutom att vila. Förhoppningsvis kommer min ena sak jag besätllt idag (den andra hade det blvit ngt fel på så den skickas imorgon). I sådanafall får jag nog hämta den på torget sen och då ska jag passa på att köpa ny hårinpackning och en modetidning. 
 
Nu är det motion som gäller med en podcast i öronen och sedan någon god och nyttig lunch. Det är ju nytt år så iår ska jag skärpa till mig ordentligt. Jag åt faktiskt inte alls mycket onyttigt i jul (vågen visade faktiskt minus efter julhelgen, vilket iof inte var planen) men ska fortsätta med daglig motion, mycket sallader och frukt och lite socker så ska det allt bli något av mig med haha. 
 
Älskar bilden på min fina ponny <3

Kommentarer

Postat av: Philippa ♥

Publicerad 2014-01-03 13:39:41

Grymt fin blogg! Krya på dig. Kika gärna in på vår blogg och fråga några frågor i frågestunden :D
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela