blondehair.blogg.se

Sängläge

Publicerad 2014-01-24 17:50:21 i Allmänt,

Hejsan!
Nu ligger jag i sängläge - igen. Dagen började med Kardash-tittande i sängen. Såå härligt och inspirerande. Sedan åt jag lunch, promenerade hunden och pluggade lite. Åkte därefter ut till stallet och promenerade med Nobless. När jag kom hem så såg min bror på senaste avnittet av Paradise på tvn och då jag inte sett det hakade jag på och såg det innan jag åkte och hämtade mamma. Hon skulle storhandla idag och i och med att jag hade hennes bil så fick jag joina. Men när man själv är med blir det alltid massa extra gott så det är nice. Idag fick jag bland annat med mig färska jordgubbar, så himla gott. Nu ska jag se på K. 
Hörs sen!
Jättegammal bild från Kungsbacka, tror det var typ feb 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela