blondehair.blogg.se

Promenaddag

Publicerad 2014-01-31 13:58:24 i Allmänt,

Hejsan!
Oj, vad jag har gått idag. Började med en promenad i stallet. Väl där fixade jag N:s hö och släppte ut alla hästar tillsammans med Leif. Därefter promenerade jag och Linda våra hästar i ca en timma tror jag i backar och snö. Pratade om allt mellan himmel och jord och det var som vanligt trevligt att få bolla allt möjligt med Linda. Kom tillbaka och fixade allt innan jag gick hem igen och därefter direkt ut med Molly en sväng. Det som var jobbigt med att gå idag var att jag hade mängder med kläder på mig och att det är snö ute, det gör ju allt mycket tyngre. Nu har jag precis pluggat klart microekonomi samtidigt som jag åt torelini med parmaskinka. Resten av dagen ska jag göra absolut ingenting, så himla skönt! Ska förresten kolla med mamma om vi kan göra en vinter photoshoot med Nobless imorgon, måste ju passa på när det finns massor med snö ute.
 
Vi hörs!
På landet i våras.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2014-01-31 18:17:13

Det är alltid skönt att bolla saker med dig också Malin <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela