blondehair.blogg.se

P-hus

Publicerad 2014-01-26 23:20:40 i Allmänt,

Godkväll!
Dagen har gått i ett. Började med att åka ut till stallet och promenera min lilla söta ponny. Sedan åkte jag hem och bakade tårtbotten. Efter det tog jag bilen in till stan, ställde mig faktiskt för första gången i ett p-hus. Min mamma är inget fan av sånna direkt och jag har aldrig betalat i p-automater osv. så är osäker, men då det är gratis parkering där på söndagar så tänkte jag att då kan det ju inte bli något fel vid parkeringen. Mötte iallafall upp Alexandra och vi åkte och mötte upp Erica innan vi gick till ett ställe där Sofia jobbar och efter en stund där kom Linn. Så mysigt var det. De tjejerna är så snälla och goa, har lärt känna dom genom Linn och det är väldigt kul. Åkte sedan direkt hem och strax därefter kom den äldre generationen på middag för min pappa. När de hade gått hem läste jag lite mikroekonomi innan jag fastnade framför datorn och nu har jag förflyttat mig med den till sängen och ska snart sova.
Morgondagen blir nog rätt lugn, blir uteritt med Linda om våra tider stämmer. Har inte träffat henne på över en vecka, vet verkligen inte när det hände senast. Tror hon har massa news som jag vill veta.

Hörs!
Förra våren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela