blondehair.blogg.se

Nu börjar vardag igen

Publicerad 2014-01-08 08:41:00 i Allmänt,

Hej!
Detta är ett tidsinställt inlägg. Förhoppningsvis har jag masat mig upp ur sängen och hunnit med bussen och sitter nu på tåget. Om inte så är jag försenad och kommer inte hinna med min grupps redovisning i ekonomistyrning.. 

Jullovet är redan slut och det har sprungit iväg som vanligt. Detta jullovet har jag tyvärr inte fått sova ut såå länge som jag velat. Tror nämligen det bara är 3 dagar som min klocka inte ringt. I början av lovet jobbade jag så då var jag ju tvungen att vakna. Sedan har jag ställt klockan runt kvart i 10 typ (okej det är ju inte jättetidigt direkt..) men det är bara för jag inte vill slappa bort mina dagar haha. Nu har jag ju två tentor nästa vecka vilket är segt men sedan tror jag vårterminen vara super. Visst, vi ska läsa jättetråkiga kurser. Men jag läser bara en kurs i taget vilket nog kommer leda till mindre plugg.. iallafall ännu mindre tid i skolan. Sedan är det ljusare tider, taggad inför sommaren och USA. Vårens tävlingar och utveckling med Nobless ser jag också fram emot mycket. Annars fyller jag 20 år i vår och jag ska verkligen njuta av denna våren och spendera massa tid med mina nära och kära. 

Så nu kör vi igång vardagen igen med en klackspark! Försök att se allt från en positiv synvinkel och med ett leende på läpparna. Tänk alltid på det positiva som hänt under dagen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela