blondehair.blogg.se

New in

Publicerad 2014-01-04 17:12:40 i Allmänt, Mode, Shopping,

Nu har jag faktiskt tagit mig och skaffat en svart pälsväst från Hollies. Innan har jag varit väldigt anti till päls, och jag tycker verkligen inte industrin är okej. Men förra året insåg jag att jag använder ju UGGs, har skinn skor, läderstövlar i stallet (och massa andra skinn/läder produkter). Vi har duntäcken och jag äter kött.. Då kan jag lika bra ge upp och skaffa västen som är så snygg och fashion också.. 
Jag tycker faktiskt inte man kan klandra de som bär päls om man själva äter kött / bär dun / bär skinn. Djuren lider minst lika mycket vid dun produktion (flås levande..) så tänk på det.
 
 

Kommentarer

Postat av: Annie Johansson

Publicerad 2014-01-04 18:51:08

Sedan är det ju bättre att hela djuret används eller iallafall så mycket som möjligt så man inte bara tar köttet eller pälsen och låter resten ruttna någonstans haha.
Snygg väst:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela