blondehair.blogg.se

Myskväll på ingång

Publicerad 2014-01-18 17:01:04 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag precis kommit ur en varm dusch. Jag red ut förut och gud vad kallt det var, det riktigt isade i hela ansiktet. Jag blir typ alltid "förlamad" när jag varit ute i kylan (en längre stund) och får jättesvårt att prata när jag kommer in i värmen sen, för att mitt ansikte blir så fruset/stelt. Jag tänkte iallafall sätta mig och se på Revenge nu då jag ligger fyra avsnitt back. Dom har sänt dubbelavsnitt två veckor på raken men då jag missade de två förra veckan så kunde jag inte med och se veckans avsnitt innan jag sett ikapp de missade. Sedan ska jag och min bror göra middag innan jag ska ta bilen 3 minuter och ha en myskväll med Linda. Min bror skulle ha förkrök o ville ha huset för sig själv och vad passar då bättre än mys hos Linda? 
 
Imorgon är det som sagt jobb som gäller även den förmiddagen. Sedan ska jag förbi stan tänkte jag. Jag brukar nämligen köra ett "belöningssystem" om jag gör/får tillbaka bra tentor så unnar jag mig något haha. Denna veckan har jag fått tillbaka två godkända och skrivit två som kändes bra = massa belöning är jag värd. Sedan ska vi äta middag med familjen på någon resturang. Min medryttare tar som jag nämnde min ponny imorgon. Härlig söndag planerat med andra ord. Men jag kommer såklart slinka in med uppdatering och tänkte kanske även förbereda ett senare. 

Vi hörs!
Jag 2012, vill ha vår och värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela