blondehair.blogg.se

Min mage är omvänd

Publicerad 2014-01-30 19:05:44 i Allmänt,

Hej!
Dagen började med ett frisörbesök. Min frisör klippte ca 15cm så känns som jag inte har något hår kvar, dock vet jag att jag fortfarande har längre hår än de allra flesta plus att det nu är super fräscht. Efter att jag hade åkt hem och ätit lite, promenerat med hunden och pluggat en stund så åkte jag till stallet. Tänkte rida men när jag insåg vilka snöstyltor Nobless fick bara i hagen struntade jag i det. Då jag var själv i stallet släppte jag henne lös i paddocken istället och körde lite frihetsdressyr faktiskt. Har inte kört det på flera flera år men hon var jätteduktig och lyssnade på minsta kommando. Sedan fick hon stå inne då jag inte ville att hon skulle få mer styltor (hon fick massor i paddocken) och belasta sina hovar och leder ännu mer. Är lite nojig sedan skadan, extra försiktig med belastning på lederna och hovarna. Inte så konstigt faktiskt, då jag var extremt nära på att förlora henne..
Nu har jag precis ätit middag. Jag var inte alls hungrig innan. Men nu, efter jag ätit är jag vrålhungig. Hur konsitgt? Så måste ta något till nu, himla typiskt. 
 
Vi hörs!
Typ sist vi körde frihetsdressyr, 2011.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela