blondehair.blogg.se

Min dag

Publicerad 2014-01-21 21:15:23 i Allmänt,

Hej!
Denna dagen började ju, som jag skrev imorse, stressigt med tanke på att jag försov mig. Sedan fortsatte dagen med 6h föreläsning på engelska inom microekonomi. För att krydda den fantastiska (..) föreläsning passade jag även på att köpa tillhörande kurslitteratur för 600kr. På bussen hem mötte jag iallafall Astrid som var påväg till stallet och vi bestämde då att vi skulle rida ut tillsammans. Jag passerade dock hemma först och åt hemmagjord pizza, mums. Sedan åkte jag som sagt ut till stallet och skrittade ut med Astrid och HP. Det var jättemysigt som vanligt när man rider och umgås med Astrid, trots att det var svinkallt och att Nobless var väldigt bitter. 
Nu tänkte jag se ett Kardashian avsnitt innan Paradise Hotel (har hitat en hemsida där man kan se alla gamla avsnitt typ) vet dock inte om jag hinner det. Eller ska skynda mig.
 
Vi hörs! Jag har gjort ett tidsinställt inlägg tills imorgon och hoppas morgonen börjar lugnare än dagens.
2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela