blondehair.blogg.se

Make Up Store

Publicerad 2014-01-23 17:13:12 i Allmänt, Mode, Shopping,

Jag har börjat prenumerera på VeckoRevyn. Eller man fick tre nummer, tre produkter från Make Up Store samt en clutch (som jag ska ge till någon som vill ha den..) för endast 99kr. Tyckte det var ett riktigt kap.
Sminket jag fick hem var iallafall två ögonskuggor och ett nagellack. Den ena skuggan var vit, lite mer benvit en den vita M.U.S. skuggan jag redan har. Den andra var beigeaktig, dock mycket ljusare än de jag har plus väldigt glittrig, den kommer att komma väl till användning. Nagellacken är grå/blått/grönt, vilket är fint. Så jag är nöjd, det där är värda mycket mer än priset jag betalade plus att jag får tre modetidningar. 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela