blondehair.blogg.se

Kvällsinlägg

Publicerad 2014-01-24 23:18:46 i Allmänt, Mode,

Godkväll!
Jag är ingen sådan som gör kvällsinlägg, men ikväll är en sån kväll tydligen. Jag har suttit hela kvällen och sett på min favoritserie, Kdash. Skall se ett avsnitt till innan jag ska sova. Just nu är jag iallafall väldigt glad att jag har min Mac med självlysande tangenter. Morgondagen blir iallafall rolig. Först ska jag rida (as usual), sedan möta upp Andreas för sushilunch. Tänkte även se om jag kunde hitta en kofta eller liknande, dock innan jag möter upp A om jag hinner p.g.a. han inte ska behöva släpas med efter mig i affärer. Sedan tänkte jag läsa lite microekonomi, faktiskt lärande då allt är på engelska. På kvällen ska jag och min familj ut och äta middag, hur cozy?!
HIttade dessa snygga solbrillorna inne på Marc Jacobs hemsida, hoppas dom får in dom på NK till våren. Älskar mina RayBans men vill ha ett par lite rundare, större också.
 
Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela