blondehair.blogg.se

Jobbar

Publicerad 2014-01-18 09:52:28 i Allmänt,

Hejsan!
Igår skrev jag min sista tenta för denna veckan och för 5 veckor framåt, sååå skönt. Dessutom kändes även den rätt bra, härligt. Kvällen spenderades i sängen med Linn och en godisskål. Linn ska nämligen flytta till Stockholm på söndag, hur ledsen är jag inte? :( Men hon kommer säkert komma hem en del plus att då får jag en super anledning att åka till Stockholm. Det kommer lösa sig oavsett och det viktigaste är att Linn trivs där uppe.
 
Just nu ligger jag i sängen och jobbar och ska strax slänga ut ett nytt chattspel. Dom har förlängt morgonpassen med två timmar så jobbar till två både idag och imorgon, men det är ob och jag har inget plugg så det är hel lugnt. Imorgon är jag dessutom hästfri.
 
Hörs sen!
Det har kommit snö nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela