blondehair.blogg.se

IQ 112

Publicerad 2014-01-25 23:09:43 i Allmänt,

Hej!
Dagen har varit trevlig, kall som tusan men mysig. Just nu ligger jag i sängen och försöker värma upp mig. Ska se ett avsnitt till av Kourtney and Khloe innan det är dags att sova. Gjorde förövrigt nyss Mensas IQ-test haha. Hörde om det på radion och ville se vad jag hade. Detta är ju abra på ett ungefär men fick 112 vilket betyder att jag är smartare än 78% av befolkning, det ni. 

Imorgon ska jag rida, möte Linn (och Alexandra?) samt Andreas. Sedan klockan 4 ska vi ha middag med mormor och morfar samt farmor och farfar för att pappa fyller år på måndag. Så det blir mysig. När jag är i stan ska jag troligtvis också köpa en/två saker som jag spanade in idag, spännande. 
 
Nu ska jag återgå till serien, hörs!
Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela