blondehair.blogg.se

Helens små underverk

Publicerad 2014-01-17 12:10:00 i Allmänt,

Jag är ju verkligen ingen filmmänniska någonstans. Har verkligen ingen ro att se på filmer och kommer ofta mitt i en och går sedan och då fattar man ju inte så mycket. Men i onsdags när jag sett på Kardashian så började "Helens små underverk" direkt efter. Min mamma tyckte den verkade bra och ville se den och efter några minuter  tittade jag upp från mobilen och blev fast i filmen. Den var till och med så bra att jag såg om den igår via nätet (detta är tidsinställt). Jag har aldrig sett om en film så tätt någongång innan. 

Den handlar iallafall om Helen som jobbar inom modebranshen. Hon har två systrar som är äldre än henne och plötsligt dör hennes ena syster samt hennes man. Det gjorde att deras 3 barn blev föräldralösa och hennes syster hade angivit Helen som vårdnadshavare. Det blev en liten tvist mellan systrarna som levde men det löste sig som vanligt (amerikanska filmer alltså..). Men barnen var såå söta och Helen så snygg. Jag blev så blödig när det gällde barnen. Jag är annars en ganska "känslokall" människa men när det gäller barn så blir jag så ledsen när man ser dom sorgsna. 

Så jag rekomenderar er varmt att se den. Jag såg om den på swefilmer, så där finns den. Dock var replikerna och bilderna inte riktigt synkade där utan tv versionen var bättre, men inget man störde sig på jättemycket iallafall. 
En Malin film

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela