blondehair.blogg.se

Frisörtid bokat

Publicerad 2014-01-28 18:52:42 i Allmänt,

Efter några om och men så har jag äntligen fixat en frisörstid på torsdag. Min plan var att inte klippa det förrän efter sommaren och istället totalt vårda det med inpackningar, olja och flätor. Det är något jag sköter regelbundet och mitt hår är faktiskt inte jätteslitet. Men jag har insett att det är mycket snyggare när det är helrakt än "halvrakt" som det blir när man inte klippt sig på ett tag. Dessutom är ju mitt hår rätt långt så ett par centimetrar kan jag offra om det blir fräschare och snyggare. Tänker dock inte slinga det eller liknande. Min frisör vågar knappt det eftersom det är så långt och det sliter ju på håret så jag vill ha det så naturligt som möjligt. 
 
Bild från i höstas, nu är det dock längre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela