blondehair.blogg.se

5 random saker

Publicerad 2014-01-29 09:58:00 i Allmänt,

1. Jag är sjukt bakterienojig och tvättar mina händer mängder med gånger per dag. Försöker dock att skärpa till mig så att jag inte ska bli extrem.
 
2. Min farmor och farfar har varit på "kalas" hos Astrid Lindgrens pappa när han fyllde år och träffade då Astrid. 
 
3. Jag längtar sjukt mycket till USA i sommar. 
 
4. När jag skulle köpa häst så ville jag inte provrida Nobless men min mamma tvingade mig, vilket var tur nu i efterhand.
 
5. Jag har kroppskomplex som alla typ har. Tror mina beror på att jag var så fruktansvärt underviktig när jag var yngre och nu för tiden är jag bara "precis underviktig".. Försöker dock att inte tänka på det och äta mycket ändå.
 
Bild från 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela