blondehair.blogg.se

1 januari 2014

Publicerad 2014-01-01 11:06:39 i Allmänt, Outfits,

Godmorgon!
Vaknade ni nyss precis också med världens huvudvärk? Gårdagskvällen var iallafall jättebra. Jag hade superduper kul hos Linn med massa goa vänner. De enda jag inte hade träffat (en kompis kompisar) hade jag gått tillsammans i högstadiet, där ser man. Världen är liten. Tyvärr åkte jag och Linda hem tidigt, vi fick skjuts hem och då jag inte kunde ta mig hem på annat sett fick jag anpassa mig helt enkelt. Gick iallafall ner och forsatte parta med mina grannar haha så kom i säng halv 4. Lyckat nyår och idag ska jag inte göra någonting som tar någon energi!
 
Gårdens outfit (dåliga bilder):
Jag och mamma <3
 
 
 
Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela