blondehair.blogg.se

Wantie på högsta nivå

Publicerad 2014-02-19 12:42:22 i Allmänt, Mode, Outfits,

Jag har ju iprincip alltid gulddetaljerer på mina accessoarer (väskor, solglasögon osv.) vilket är ett problem när jag ska/vill använda grått/silver. Det har gjort att jag väldigt sällan köper gråa kläder, samt då jag gärna velat ha Liebeskind skärpet med silverdetaljer men inte kommit på någon bra väska till det så har jag inte köpt det. Men igår när jag skulle sova (haha ja jag tänker på kläder jämnt) så kom jag på Marc Jacobs Q Percy väska, grått OCH guld. Med andra ord kan man både matcha med silver och guld. 
Jag kommer med största sannolikhet att ha med denna på min önskelista när jag fyller år om mindre än en månad. Dessutom så tycker jag långkjolar (riktigt långa) tillsammans med en tröja är himla fint. Skärpet har jag som sagt velat ha länge så om väskan kommer in i min garderob kommer troligtvis skärpet in också. Skorna, tröjan och brillorna har jag redan.
 
En perfekt sommaroutfit?
// Väska - Marc Jacobs // Skor - Toms // Långkjol // Solglasögon - Rayban // Skärp - Liebeskind // Tröja - Gant //

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela