blondehair.blogg.se

Tråkigt inlägg..

Publicerad 2014-02-19 09:38:23 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu sitter jag och äter frukost, yoghurt med k-special redberries och hallon. Det är jättegott. Igår som mellanmål åt jag lite yoghurt, k-special redberries och kanel, det var också himla gott så det tipsar jag om.
Idag händer inte så jättemycket, jag tenta-pluggar ju tyvärr hela dagarna denna veckan. Förra året var genomströmningen 12-14% och lärnarna säger att man brukar få göra denna tentan 2-3 gånger men jag ger allt för att klara den på första försöket. Vill verkligen inte ha omtenta och vill känna att jag gjort mitt bästa.
Ikväll blir det ridning, as usual, dressyr tror jag står på schemat.
Hoppas även att en kofta jag beställde i fredags ska komma idag. Idag är det ju fjärde arbetsdagen så den bör ju verkligen komma. Annars blir jag sur haha.
 
Hörs!
Bild från 2012, tror jag.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela