blondehair.blogg.se

TGIF

Publicerad 2014-02-28 11:54:48 i Allmänt,

Hejsan!
Gårdagen spenderades i skolan och på scandinavium. Två riktigt kul hoppklasser samt gymkhanan såklart. Köpte faktiskt ingenting på mässan men jag och mamma har ju vip hela dagen imorgon så då kommer jag nog även att shoppa lite. Är faktiskt helt ledig idag. Eller jag har endel plugg att göra (har dock redan pluggat över 2h så är hälften kanske) men är helt hästfri. Min medryttre tar ponnyn idag. Har precis sett ikapp ett avsnitt av Top Model och skall nu sätta på mig träningskläderma, koppla hunden och dra på en podd och gå en härligt pw innan dagen fortsätter med lite lunch och plugg. Som det ser ut nu så skippar jag hs ikväll, häligt att bara vara hemma ikväll med tanke på att det blir heldag imon. Dock kanske ja ändrar mig ändå sen om jag får ngn bra biljett haha.. En klänning jag beställde förra veckan har kommit för några dagar sen så någon av mina föräldrar hämtar ut den påväg hem från jobbet hoppas jag så då kommer jag visa upp den såklart.
 
Nu blir det pw!
 
 
Två bilder på duktiga Beatrice Nyberg i onsdags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela