blondehair.blogg.se

Sover bort flera dagar i veckan

Publicerad 2014-02-18 09:05:06 i Allmänt,

Godmorgon!
Nu ligger jag vaken i min säng tack vare att min lilla hund kom upp och väckte mig..!  Har tänkt på det, jag sover kanske i snitt 8h/natt. Sover jag 9h eller mer är det det optimala för mig. Jag sover hellre fem minuter längre på morgonen och springer till bussen än tvärt om. Men jag har kommit på att det är läskigt hur mycket av sitt liv man sover bort. Jag gillar ju att ta vara på dagarna samtidigt som jag gillar att sova, svår kombo. Men om man säger att jag sover 8h/natt  = 56h/veckan. Det är över två dygn varje vecka jag bara sover. Jag kan bli helt knäpp när jag börjar tänka på sådana grejer, eller som universum eller döden. Creepy är ordet.

Ibland är jag mer djup-tänkande än vad man tror.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela