blondehair.blogg.se

Snowboard

Publicerad 2014-02-08 10:22:22 i Allmänt,

Godmorgon!
Natten var jobbig, alltid när jag är sjuk så hallucinerar jag osv. Inbillar mig massa saker och drömmer hur konstiga saker som helst vilket gör att jag inte gillar att sova när jag är sjuk. Igår hade jag 38,9 så ganska hög feber, idag har jag inte tagit tempen ännu. Just nu sitter jag och mamma  och ser på snowboard. Svensken ligger 3a efter första final åket så håller tummarna nu inför åk två. Det hade varit kul med svensk medalj. Idag ska jag mest ta det lugnt. Måste ut till stallet som vanligt men kommer inte att rida då jag inte vill bli ännu mer sjuk. När jag var yngre red jag alltid sålänge jag inte hade över 40 graders feber, men nu är jag äldre och klockare. Mamma ska även upp till torget sen och hämta ut mina skor, om jag orkar ska jag även plugga lite. 
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela