blondehair.blogg.se

Paket denna måndag

Publicerad 2014-02-10 19:06:50 i Allmänt,

Godkväll!
Efter den kaotiska morgonen har faktiskt dagen flytit på bra. Red för första gången sen i torsdags (hon har vilats/promenerats i helgen pga att jag varit sjuk och min medryttare red i fredgas) men hon blev väldigt fin idag så det var kul. När jag kom hem gjorde jag middag till hela familjen, thaimat. Så gott och går på ca 10minuter att göra, kan slänga ut receptet någon dag. 
Efter maten såg jag att avsnitt 4 på säsong 9 av Kardashians fanns på nätet så det var bara att starta det och luta sig tillbaka. Under programmets gång kom pappa in med ett paket från Danmark, en fin grej jag beställt. Jag tänkte visa er det jag fick imorgon och nu ska jag beställa några fotoförstoringar till mitt rum. Det är dock ganska svårt för jag har så himla mycket fina bilder, men har som krav att det ska vara fin natur på dem och gärna rosa, iallafall inget rött. Så några bilder blev nedröstade direkt. Om några dagar ska jag även köpa några fina skålar till mitt rum så äntligen får jag klart det sista i mitt rum, när det är fixat kommer bilder såklart. 
 
Hörs!
 
Älskar denna bilden, men tyvärr med röda detaljer = passar ej i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela