blondehair.blogg.se

Ny vecka nya möjligheter

Publicerad 2014-02-03 11:38:53 i Allmänt,

Godmorgon!
Nu är det måndag igen och veckorna bara flyger förbi. Denna veckan tror jag blir rätt lugn, ska möta en saknad vän på fredag är tanken och sen tänkte jag ha myskväll med min mamma på kvällen då för pappa och min bror är borta. På lördag (troligtvis) blir det middag med Adrian och Linn åtminstonde. Ska även försöka träffa Linn någon mer dag nu när hon är hemma från Stockholm. All snö har ju förresten typ smält bort, hur skönt? Igår kunde jag till och med galoppera i paddocken (dock extremt lite) men jag hoppas att det är bättre idag så man kan rida ännu mer ordentligt. Min pappa ligger hemma och är sjuk så om en stund måste jag göra lunch till oss båda. Män blir verkligen mesiga så fort dom får lite feber, jag menar varför kan itne en vuxen man göra lunch till sig själv? Tur att min pappa har en sån snäll dotter.. 
 
Jag vill å gärna att det ska bli vår nu, så man kan ha på sig klännignar/kjolar utan att frysa ihjäl. Se gräset bli grönare och blommorna titta fram. Vara ute på tävlingar och känna att man är ett med hästen. Shoppa massa kläder. Ta fina bilder. Se sommaren närma sig med stormsteg. Fylla 20 år och kunna gå på systemet.
VÅR, kom nu tack!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela