blondehair.blogg.se

Ny snö

Publicerad 2014-02-13 08:35:05 i Allmänt,

Godmorgon!
Min morgon har börjat sådär.. blev väckt utav hunden när mamma och pappa åkte till jobbet och jag kan inte somna om. När jag sedan gick upp och skulle hämta min dator så såg jag att det hade snöat.. så irriterande. Jag vill ju ha vår nu. Tänkte iallafall ligga i sängen till 9 och läsa lite bloggar/kolla kläder innan jag gör mig iordning och åker till stallet. Planen var dressyr idag då jag red ut igårkväll med Astrid och Jannika, nu vet jag dock inte hur paddocken ser ut så får se det när jag kommer dit.
Mina bilder jag beställde härom dagen har förresten kommit, ska se om jag kan passera en butik och köpa några ramar och några skålar idag. För isådannafall blir mitt rum typ bra sen. 
 
Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela