blondehair.blogg.se

Mysig gårdag

Publicerad 2014-02-15 11:12:38 i Allmänt,

Godmorgon!
Gårdagen var supermysig med Linda. Vi åt god mat, pratade och jag fick en jättefin kopp, blomma och massa godis. Tog lite bilder, men insåg sen på kvällen att minneskortet inte satt i kameran. Riktigt smart där, så tyvärr har jag inte bilder att bjuda er på. Nu ska jag och mamma snart åka till stallet. Tänkte trimma dressyr idag, hon hade tyligen varit jobbig igår enligt min medryttare så får hoppas att hon går bättre idag. Dock regnar det och blåser så vädret är inte riktigt på vår sida. 
Om precis två veckor sitter jag i scandinavium och ser på hästhoppningarna som vanlligt, och om en vecka skriver jag en tenta. Med andra ord längtar jag mer till om två veckor haha. Men tiden bara springer iväg så det kommer snart vara dax för horseshow. Jag fattar inte, varje vecka bara flyger förbi innan man hinner blinka. Snart kommer denna terminen vara slut och jag sitter på ett plan mot usa. Min lillebror tar ju studenten i vår, och till hösten ska han flytta till usa för 4 år. Jag kommer sakna han dö-mycket. Det som är bra är att vi kommer åka ner minst en gång om året dit då vilket blir superkul, jag älskar verkligen usa. Som det ser ut nu också så kommer han gå på ett collage som ligger ca 2h från min ena faster, vilket känns tryggt. 
 
Jag och min bror i usa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela