blondehair.blogg.se

Min framtid ska glittra!

Publicerad 2014-02-21 08:52:00 i Allmänt,

Den här bilden symboliserar mycket av det jag vill ha i min framtid. Jag vill att min framtid skall vara rosaglittrig! Jag förstår inte de som inte vågar stå för det de vill och inte vågar drömma. Alla har självklart olika mål och drömmar med sin framtid. Jag  vill ska ha en fin familj med god ekonomi. Jag vill kunna lyxa till vardadgen, unna mig och min familj fina saker och kunna resa utomlands om vi vill. Jag vet att det kommer krävas mycket arbete, man får oftast inget serverat på ett fat. Men jag är beredd att jobba och slita hårt för att nå mina drömmar. Man lever bara en gång och varför ska man då inte göra det man drömmer om?!
(Och nej, drömmar och glitter behöver inte bara vara dyra märkesgrejer eller lyxresor. Glitter i vardagen kan vara en god lunch eller att man gjort en person glad). Jag är dock trött på landet lagom där man inte får ha stora drömmar och sticka ut. Fokusera på dig själv istället så ska jag fokusera på att min värld ska glittra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela