blondehair.blogg.se

Medaljer, os final och prinsessbarn

Publicerad 2014-02-21 20:03:28 i Allmänt,

God eftermiddag!
Idag har varit en bra dag för landet Sverige. Vi har ju tagit två bronsmedaljer i os, samt slagit finnarna i semin i hockeyn. Dessutom (som jag tycker är viktigare/roligare) så har Madde fått en dotter. Alltså har kungafamiljen vidgats ännu mer och om ett tag är det ju dax för Vickan att föda.. Tycker faktiskt om att vi har ett kungshus i Sverige och prinsessorna är de jag tycker om mest. Följde båda tjejernas (!) bröllop och satt typ heldag framför tvn när Estelle föddes hehe. 
 
Själv har jag mest pluggat på dagen. Och vid tre åkte jag till stallet, kom hem nästan halv 7 och då åt jag middag och sedan hamnade jag här. "Hoppade" faktiskt lite idag igen. Eller aa, det är ju markarbete egentligen då "hindrena" är typ 50cm hehe. Men Nobless tycker det är så kul och jag kände verkligen hur hon hoppade med ryggen när hon inte hetsade för mycket. Hon tycker verkligen att det är lajbans. Imorgon ska min mamma rida henne, vilket hon inte gjort än under 2014 hehe.. Sa att hon var pigg idag så mamma är allt lite skraj tror jag. Hon vill helst ha en lugn, snäll häst som inte gör en fluga förnäm. Så är ju vår ibland, men långt ifrån jämt ;). Jag ska ju upp och skriva mikroekonomi tenta imon. Är lagom taggad. 5h på en lördag (varför lägger de första tentorna på lördagar?!) samt när man vet att genomströmningen är 12-14% och att man brukar få göra om denna tentan 2-3 gånger för att klara den. Håller alla mina tummar (2) att det går bra.

Tänkte förbereda något tidsinställt inlägg för imorgon, chilla en stund framför tvn och sedan lägga mig tidigt så att jag är utvilad imorgon!
Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela