blondehair.blogg.se

Kändes bra

Publicerad 2014-02-22 16:51:45 i Allmänt,

Hejsan!
Nu har jag varit hemma en stund efter dagens tenta (eller ja jag åkte till stallet och hämtade två morötter = jag var där 20 sek så därifrån kom jag hem precis). Tentan gick faktiskt bättre än vad jag förväntade mig. Ska verkligen inte ropa hej än men det finns absolut hopp. Alltså tänk om jag klarar microtentan på första, då är jag bannemig awesome på riktigt. När jag kom hem klickade jag hem en klänning då jag tyckte att jag var värd det haha. Jag älskar mitt belöningssystem (som egentligen bara är tillför när jag klarar tentorna, alltså får tillbaka dem..). Men denna tänkte jag ändå klicka hem såfort lönen kommer, på tisdag, och nu såg jag att det bara fanns 3 kvar så tänkte att det var lika bra att gardera sig. 
 
Ikväll ska jag verkligen inte göra någonting som kräver något utav mig. Ska bara chilla framför tvn och eventuellt unna mig något gott i ätbar form.. eller inte. Får se helt enkelt. På måndag börjar jag ny kurs igen, men redan på onsdag så drar ju Horse Show igång. Som det ser ut nu så ska jag bara gå vip på lördag men kanske får tag på någon biljett någon mer dag. Vill gärna se gymkhanan någon mer dag, då stallägarens dotter (och flera andra jag känner) rider för Svergie!
Fina Kim och Castor, iår rider Kim dock Chack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela