blondehair.blogg.se

Hoppat

Publicerad 2014-02-16 16:42:07 i Allmänt,

Hej!
Trots att regnet har vräkt större delen av dagen så har dagen varit bra. Överlevde plugget imorse tack vare nybakta scones, så gott är det. Sedan var det ju självklart dax att kolla skidorna, när Lars ramlade det första han gjorde trodde jag det var kört, men vilken kämparglöd, och vilka svenskar vi har. Hela familjen satt på helspänd hela loppet och det var ju inte särskilt jobbigt med tanke på att det blev guld igen, vi är awesome. Efter lunch åkte jag och mamma ut till stallet, jag var sugen på att hoppa eftersom jag inte har gjort det på 1,5 år (hon har ju varit allvarligt skadad) men nu är hon ju fulllt igång typ i dressyren (massa muskler saknas dock) så tänkte att vi kunde skutta lite för att stärka henne. Hoppade tillslut ett räcke på 60cm några gånger vilket vi båda tyckte var jättekul haha. Så med lite mer träning och stärkning kanske vi kan hoppa lite högre banor om ett tag.
Just nu sitter jag förövrigt och ser på konståkningen. 
 
Vi hörs!
 
Hoven efter operationen, det var öppet upp till 4mm från kronranden (fylld med en tjärmassa på bilden).
 
Hopptävling, 90cm, 2011 tror jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela