blondehair.blogg.se

Har nog träningsvärk imorgon

Publicerad 2014-02-11 20:47:21 i Allmänt,

Godkväll!
Kom precis ur duschen efter att ha spenderat kvällen i stallet, som vanligt efter en lång skoldag. Har bestämt mig att jag måste ta tag i min sits nu och dels få till mina skänklar och händer och "bygga upp" min mage lite hehe. Så idag köttade jag ett dressyrpass utan stigbyglar för att få arbeta lite själv också och avslutade med en stunds lättridning utan stigbyglar, det var inte igår jag gjorde det. Men det är nog bra så ska försöka köra ett sådant pass ett par gånger i veckan och minst något dressyrpass med fullt fokus på sitsen (kör ju med bett-deltor i stigbygeln-sadelgjorden nu när jag kör dressyr för att få ordning på skänklarna). Nu är det ju inte allt för långt (hoppas jag) till första starten på 1,5 år och då vill man vara i någorlunda närhet där vi avslutade innan skadan. 
 
Nu ska jag ta och förbereda ett tidsinställt inlägg inför imorgon med köpet som kom igår. Eventuellt så ska jag även förbereda ett till inlägg till imorgon också och sedan ska jag äta lite yoghurt med cornflakes och färska jordgubbar och se på os innan det är dags att sova.
 
Hörs!
Dressyrpass för Mikael, 2012?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela