blondehair.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2014-02-09 10:40:46 i Allmänt,

Hejsan!
Inatt sov jag mycket bättre, vaknade bara en gång och drömde inget konstigt. Tror det är ett tecken på att jag börjar må bättre. Känner mig lite piggare och tror faktiskt att febern har släppt. Dock har jag huvudvärk och är fortfarande väldigt hostig. Då min ponny stod igår så måste jag rida henne idag, vilket min mamma tycker är en dålig idé. Men hon blir så pigg annars plus att jag får värsta dåliga samvetet när hon vilar över huvud taget. Oturligt nog så har min mamma också blivit sjuk, annars kunde hon ju ridit eller åtminstonde åkt med ut och mockat, men tror inte jag får med henne ut idag tyvärr. Så nu har jag precis tagit en ipren och hoppas att huvudvärken släpper och skall därmed åka ut till stallet och leva på mitt vita lilla piller ett tag.  

Vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela