blondehair.blogg.se

Godförmiddag

Publicerad 2014-02-17 12:35:57 i Allmänt,

Hej!
Har precis ätit lunch, dock satt hunden nedanför och pep (för hon ville ha min mat) så gav henne 1/3 haha. Vår hund är så himla bortskämd.. men tog ett stort glas vatten så jag blev relativt mätt ändå. Idag skiner solen och det känns som riktigt vårväder så härligt. Dock spenderar jag hela dagen inomhus med tentaplugg. Ska ringa Emma strax och bolla lite uppgifter med henne och se om hon förstår saker som jag inte fattar. Tänkte även överraska mamma med middag (hoppas hon inte läser detta..!) innan jag ska ut till stallet i eftermiddag. Blir en lugn uteritt där hon får sträcka på sig idag hade jag tänkt med tanke på att hon hoppade lite igår. Nej, nu ska jag ta och ringa Emma.
 
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Postat av: Alva

Publicerad 2014-02-19 20:23:10

Åhhhh, vad söt!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela