blondehair.blogg.se

Glad

Publicerad 2014-02-03 18:24:25 i Allmänt,

Hej!
Jag är så glad nu. För en liten stund sen fick jag svar på min tenta, var typ tvungen att klara den med tanke på att omtentan ligger när det är horse show, och vet ni.. jag klarade den :) Sedan kom mamma hem från jobbet och sa att hon till 99% fixat VIP biljetter för oss till horse show. Så himla nice, vi har haft det några gånger och älskar det. Bra platser och god mat med ryttarna, det bangar man inte. 
I och med att jag klarade tentan så blir det belöningsshopping som vanligt. Får även tillbaka en tenta nästa vecka  och den bör jag verkligen klara, gör jag det blir det ännu mer shopping. Gillar mitt system.. Men ska inte in till stan förrän på fredag men vet redan nu vad jag ska unna mig hehe. 
Red förövrigt dressyr på min ponny förut, underlaget var bra. Hon var lite tung men blev bättre i slutet. Det är ju inte så konstigt att hon är lite stark nu när hon mest promenerats i ca 2 veckor (lite barbackaridning också) p.g.a. underlaget.
 
Hörs!
Old pic, happy girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela