blondehair.blogg.se

Frozen Yoghurt

Publicerad 2014-02-06 19:47:00 i Allmänt,

Hej!
Jag och Emma hade en jättemysig stund förut. Först träffade jag hennes lilla glada och galna valp, så söt och så lekfull. Sedan åkte vi in till stan och åt lunch på Kopps. Vi gick runt en stund efter det och kollade lite på kläder, blusen inne på Grace (en Dagmar) passade tyvärr inte, till och med xs var förstor. Hittade dock en fin grej inne på Zara som jag fick med mig hem, visar den imorgon. Sedan gick vi in i Nordstan och åt Frozen Yoghurt. På mindre än ett halvår (typ 3 månader) har Göteborg fått 2 Frozen Yoghurt ställen, dröm. Egentligen tål jag ju inte det men jag åt lite yoghurt och mycket bär (och några godisbitar..) så det var jättegott. Dit kommer jag gå många gånger i vår. Mycket nyttigare än vanlig glass dessutom (om man tar bär och inte massa choklad, nutella och sånt..).
 
När jag kom hem beställde jag snabbt ett par skor och sedan åkte jag till stallet. Red ganska länge på Nobless då jag ville ha henne mycket mer lätt i handen än vad hon ville hehe. Men i slutet blev hon iallafall mycket finare. Jag har ju haft ont i huvudet hela dagen och efter mitt ridpass blev jag väldigt hostig och jag känner att min hals inte heller är med mig. Håller helt enkelt på att bli sjuk. Men jag är både ledig från skolan och stallfri imorgon (min medryttare tar henne) så det är skönt att bara vara hemma och vila. Skulle egentligen till stan och luncha med en kompis men skjuter nog upp det till jag mår bättre. Fick förövrigt veta att jag klarade min andra tenta som jag gjorde nu efter nyår. Såå härligt!
 
Hörs!
Min Frozen Yoghurt, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela